با توجه به اینکه کلیه اطلاع‌رسانی‌ها برای مشترکین از طریق ایمیل ارسال می‌شود، داشتن ایمیل تأییدشده برای مشترکین امری مهم می‌باشد، در ادامه نحوه ثبت و تأیید ایمیل در پنل کاربری آمده است:

برای ثبت و تأیید ایمیل در پنل کاربری کافی است پس از مراجعه به پنل کاربری تب «اطلاعات شما» را انتخاب کرده، سپس زیر تب «اطلاعات‌پایه» را انتخاب نمایید، در قسمت «تماس» گزینه ۱ (مشخص‌شده در شکل زیر) را انتخاب کنید، پس از واردکردن ایمیل، گزینه «ارسال اطلاعات» را انتخاب نمایید، پس‌ازآن بایستی به ایمیل خود مراجعه کنید و روی لینک فعال‌سازی کلیک کنید.

راهنمای ثبت و تایید ایمیل

نکته: چنانچه ایمیل خود را قبلاً وارد کرده باشید، اما آن را تأیید نکرده باشید، بعد از ورود به قسمت اطلاعات شما، در قسمت پست الکترونیک «مشاهده ایمیل‌های تأیید نشده» را مشاهده خواهید کرد، با کلیک بر روی آن پنجره‌ای باز می‌شود، در این قسمت باید روی «دریافت مجدد کد فعال‌سازی» کلیک کنید؛ سپس برای فعال‌سازی به ایمیل خود مراجعه نمایید.

راهنمای ثبت و تایید ایمیل

راهنمای ثبت و تایید ایمیل
مهر 04, 1394